Kako mogu upravljati narudžbama i slati ih kupcima?

Putem upravljačke ploče možete u svakom trenutku pristupiti svim narudžbama iz vaše trgovine, pratiti njihov status, uređivati ih i organizirati dostavu.

Gdje mogu vidjeti narudžbe iz svoje trgovine?

U lijevom izborniku vaše upravljačke ploče nalazi se link na Narudžbe. U Narudžbama možete vidjeti sve narudžbe, trenutni i obrađene. Svaka narudžba ima status kojim možete upravljati, a klikom na gumb sa kotačićem i odabirom Prikaz iz padajućeg izbornika možete otvoriti pregled narudžbe i vidjeti detalje o njoj.

Kako mogu urediti narudžbu?

U popisu narudžbi kliknite na gumb s kotačićem kraj narudžbe koju želite urediti ili pregledati te iz padajućeg izbornika odaberite Prikaz. Tu možete urediti status narudžbe, informacije o pošiljki, poslati pošiljku, dodati bilješke o kupcu ili bilješke za administratora te dodati menadžera za narudžbu (u slučaju da imate više zaduženog osoblja za obrađivanje narudžbi).

Kako mogu promijeniti status narudžbe?

Kliknite na gumb statusa narudžbe u popisu narudžbi te izaberite novi status ako želite promijeniti promjenu za jednu narudžbu. Ako želite istovremeno promjeniti status više narudžbi, odaberite željene narudžbe i kliknite na gumb Status u alatnoj traci iznad popisa.

Kako mogu poslati narudžbu kupcu?

Iz popisa narudžbi kliknite na narudžbu koju želite poslati. U Informacijama o dostavi unesite broj za praćenje pošiljke koji ste dobili od dostavne službe te izaberite dostavnu službu (prijevoznika) putem koje ćete dostaviti pošiljku kupcu. Spremite izmjene klikom na gumb Spremi, čime će se status narudžbe promijeniti i vaša pošiljka biti će poslana.

Ako želite poslati naručene artikle u zasebnim pošiljkama (putem različitih dostavnih službi) ili nekih artikala trenutno nema na zalihi, u Informacijama o dostavi umjesto da ispunite podatke o prijevozniku kliknite na Napravite detaljnu pošiljku. U prozoru za odabir artikala za sve artikle koje želite poslati u istoj pošiljci i putem istog prijevoznika odaberite količinu 1 iz padajućeg izbornika količine, a za sve artikle koje ne želite poslati odaberite količinu 0. Zatim ispunite podatke o prijevozniku i kliknite na gumb Napravi. To će kreirati jednu pošiljku te će se odabrani artikli smatrati otpremljenima. Kako bi poslali preostale artikle iz narudžbe, u Informacijama o dostavi kliknite na Nova pošiljka, što će ponovno otvoriti prozor za odabir artikala i prijevoznika gdje će vam biti ponuđeni preostali artikli te možete ponoviti postupak. Naposljetku kliknite gumb Spremi kako bi spremili izmjene.

Pročitajte slijedeće

idea

Tko se može registrirati na crafting.hr?

Sve što trebate znati o registraciji i postavljanju vašeg računa na Crafting.hr
idea

Kako se registrirati kao prodavatelj na Crafting.hr?

Sve što trebate znati o registraciji i postavljanju vašeg računa na Crafting.hr
help (1)

Koji plan / paket odabrati?

Sve što trebate znati o registraciji i postavljanju vašeg računa na Crafting.hr
nadzorna plica-01

Kako koristiti upravljačku ploču?

Sve o upravljanju vašim računem iz upravljačke ploče
edit

Kako mogu urediti svoj profil i postavke trgovine?

Sve što vam je potrebno za postavljanje i upravljanje vašim računom
add-to-cart

Kako dodavati i uređivati artikle?

Saznajte kako postaviti i dodati artikle za prodaju
dostava-01

Kako upravljati načinom i cijenom dostave?

Saznajte više o dostavnim metodama i njihovim cijenama
charity

Kako mogu upravljati narudžbama i slati ih kupcima?

Saznajte kako efikasno upravljati narudžbama vaših kupaca
payment-check

Kako Crafting isplaćuje prodavatelja?

Saznajte kako Crafting.hr isplaćuje prodavatelje i naplaćuje proviziju za narudžbe