Crafting.hr osigurava sigurnu, pouzdanu i povoljnu dostavu izravno na adrese vaših kupaca.
Koja je metoda i naknada za dostavu trenutno dostupna na Craftingu?
Budući da svaki prodavatelj šalje svoje pakete odvojeno, naknada za dostavu se od kupaca naplaćuje za svakog prodavatelja odvojeno, dakle svaki prodavatelj će dobiti svoju naknadu za troškove dostave u slučaju da kupac u jednoj narudžbi naruči od više prodavatelja. Trenutno je dostupna jedna standardna metoda dostave s vremenskim rasponom od 5-7 dana, uz napomenu kupcima da može varirati ovisno o vremenu potrebnom kreativcima kako bi izradili svoje proizvode. Trenutna naknada za troškove dostave iznosi €5.00.
Kupci često preferiraju niže troškove dostave te vas pozivamo da što češće za svoje artikle omogućite besplatnu dostavu, ukoliko je to moguće.
Što ako cijena dostave od €5.00 ne pokriva moje troškove dostave jer imam dodatne troškove (pakiranje, okvir, artikl teži od 1kg, personalizacija itd)?
Zbog jednostavnosti i praktičnosti za kupce, koristimo samo jednu standardnu metodu dostave, a njezinu cijenu kreiramo kao prosjek od cijena dostave najčešće korištenih dostavnih službi (DPD, GLS, Hrvatska Pošta, Overseas). No u slučaju da pakiranje i slanje vašeg artikla traži dodatne troškove, možete ih uključiti u cijenu dostave artikla ili jednostavno uračunati u ukupnu cijenu vašeg artikla.
Crafting vam omogućava dvije vrste cijene dostave, koje imaju različitu namjenu:
- Cijena dostave pojedinačnog paketa – postavlja se unutar pojedinog proizvoda te predstavlja dodatnu naknadu, npr. za ambalažu, uokvirenje ili posebnu obradu. Ona se u košarici dodaje cijeni dostave za tog prodavatelja. Možete ju postaviti tako što ćete kliknuti na artikl koji želite urediti te na Postavke dostave. Tamo možete unjeti cijenu “Dostave paketa”. Kupac vidi veću cijenu dostave za te artikle, budući da se cijena dostave zbraja kao standardna metoda dostave + vaša cijena dostave za određeni artikl.
- Cijena dostave za cijelokupnu narudžbu – prikazana je u Načinima dostave i predstavlja stvarnu cijenu dostave koju kupac plaća za dostavu narudžbe putem kurirske službe. Vidljiva je kao zasebna stavka “Dostava” u košarici i na računu.
Naša preporuka je jednostavno uračunati dodatne troškove dostave za artikl u ukupnu cijenu tog artikla te u skladu s time postaviti takvu cijenu artikla, kako bi se izbjeglo prikazivanje naizgled previsoke cijene dostave u košarici i kako bi kupcima cijeli proces izgledao jednostavnije.
Gdje mogu vidjeti dostupne metode dostave?
Nakon prijave u svoju upravljačku ploču iz izbornika s lijeve strane odaberite Postavke te zatim Načini dostave. U Načinu dostave možete pregledati dostupne metode dostave. Administratori mogu upravljati svim metodama dostave, kreirati nove metode dostave, brisati metode te ih dodijeljivati svakom prodavatelju. Sve metode dostave koje imaju status “Aktivan” dostupne su kupcima i vidljive na stranici za odabir metoda dostave i plaćanja prilikom kupovine.
Postoji li besplatna metodu dostave?
Trenutno kupcima nudimo besplatnu dostavu na narudžbe od jednog prodavatelja u iznosu većem od €50.00. Također svaki prodavatelj može uključiti besplatnu dostavu po određenom artiklu.
Kako mogu omogućiti besplatnu dostavu za neke svoje artikle?
U izborniku s lijeve strane izaberite Artikli te idite na Popis artikala. Izaberite artikl za koji želite omogućiti besplatnu dostavu te u prozoru za uređivanje odaberite Postavke dostave. Tamo označite Besplatna dostava i spremite izmjene. Ti će artikli imati besplatnu dostavu i bez da prelaze iznos od €50.00 po ukupnom iznosu narudžbe od jednog prodavatelja.
Trebam li imati ugovor s dostavnom službom za slanje svojih pošiljki?
Ugovor nije obavezan, ali donosi povoljnije cijene i praktičnije slanje. Svaki prodavatelj sam šalje svoje pakete kupcima i odgovoran je za dostavu narudžbi. Preporučujemo da imate ugovor s barem jednom dostavnom službom (npr. GLS, HP, DPD, Overseas) kako biste ostvarili povoljnije cijene i jednostavnije organizirali preuzimanje paketa.
